الجمعة، 29 أكتوبر 2010

صباح البرنس

ياجميل كل كلامك من كاليفورنيا
اسعد نى وسلكلى الفونيا
دا انا قلبى فى عيونك جتة

0 التعليقات:

إرسال تعليق